האם ח"כ מוזס בפני פשיטת רגל? הפסיד בתביעה של 2 מיליון ש"ח

    שבוע שעבר, פסק בית משפט השלום בירושלים לטובת עו"ד נס וצידד בעמדתו כי אין עילה לפטור את מוזס מחובת ההשבה החלה על מי שחברו פורע את חובו
    ישראל פריי 4 Comment on האם ח"כ מוזס בפני פשיטת רגל? הפסיד בתביעה של 2 מיליון ש"ח

    חברה קבלנית שהייתה בבעלותו נקלעה לקשיים ולתביעות של מיליוני שקלים • בית המשפט קיבל את תביעת עו"ד שלמה נס, וחייב את מוזס לשלם 2 מיליון ש"ח

    שבוע שעבר, פסק בית משפט השלום בירושלים לטובת עו"ד נס וצידד בעמדתו כי אין עילה לפטור את מוזס מחובת ההשבה החלה על מי שחברו פורע את חובו
    15:00
    12.05.24
    מנחם טוקר No Comments on "למה אתם מסיעים שב"חים": בעלי האמבולנס התקשו לענות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר סיעת יהדות התורה נמצא בסכנת פשיטת רגל, לאחר שחויב לשלם 2 מיליון ש"ח לעו"ד שלמה נס, כחלק מחוב שהיה ערב לו, כך חושף הערב האתר News1. מוזס היה בעליה של חברה קבלנית, שנפתח נגדה הליך הוצאה לפועל לאחר שלא שילמה חובותיה לנושים כפי פסיקת בית המשפט.

    תחילת הסיפור העגום נטוע אי שם בשנת 2007, אז נרשמה חברת "נחלת אליעזר בית שמש" ברשם החברות. עם תחילת כהונתו בכנסת, העביר – כפי המתחייב בחוק – מוזס את בעלותו לנאמנות עיוורת, והיא נוהלה בידי בנו. בשנת 2010 הפסידה החברה בתביעה על סך 37 מיליון ש"ח, אותם חויבה לשלם להיינריך ויהודה פלדמן.

    לאחר שהחברה לא עמדה בתשלום, ואף לאחר שחויבה בחמשה מיליון שקלים נוספים בגין העיכוב, פתחו הנושים בהליכי הוצאה לפועל, שבין היתר מופנים נגד ח"כ מוזס בשל היותו ערב אישי לחוב. בשלב הזה נכנס לתמונה עו"ד שלמה נס, שהזרים 28 מיליון ש"ח לחברה, וטען כי לא ידע דבר על ההליכים מול פלדמן.

    בשלב הזה העניינים הסתבכו עוד יותר, כשלטענת עו"ד נס, תמך מוזס בהסדרי חוב אליהם הגיע עם הנושים, ובמסגרתם התחייב לשלם מיליוני שקלים, ומאידך, טען מוזס כי לא היה שותף להסדר החדש, למרות שהמדובר בחובות אליהם ערב באופן אישי ושהעיקו על חייו בעקבות עיקולים שהיו על חשבונו.

    שבוע שעבר, פסק בית משפט השלום בירושלים לטובת עו"ד נס וצידד בעמדתו כי אין עילה לפטור את מוזס מחובת ההשבה החלה על מי שחברו פורע את חובו. השופט חייב את מוזס לשלם לנס 2 מיליון שקל, בתוספת הפרשי ריבית והצמדה מאז מאי 2014, והוצאות בסך 40,000 ש"ח.



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      הגזמתם עם הכותרת וכל הסיקור הצבעוני!!!
      מדובר באיש ציבור יקר, שליח הציבור והכתבה כאן מאוד פוגענית ופוגעת גם בכבוד הציבור
      אתר חרדי צריך לדעת שלפעמים זכות הציבור גם לא לדעת, ולא צריך לחקות אתרים חילוניים

    2. 3

      אל דאגה חכ"ינו המוכשרים לא ירעבו ללחם אף פעם שערי קומבינות לא ננעלו

    3. 2

      יהיה בסדר שלוחא דרבונון כזה חרוץ ונמרץ יש לו ודאי סיעתא דשמיא מיוחדת

    4. 1

      משפחה של צדיקים בנו מיכאל מחשובי הר שמואל הוא גר ברחוב ספיר 5 הוא צדיק גדול חושבים למנות אותו לרב השכונה בקרוב